تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان فارس 1393

شرکت فولاد بافت سبحان فارس به مدیریت جناب آقای مهندس سید ماشا الله سبحانی در سال 93 برای دومین بار به عنوان واحد صنعتی نمونه فارس انتخاب ،شد شایان ذکر است که در سال 1393 فولادبافت سبحان به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور شناخته شد.


شرکت فولاد بافت سبحان فارس به مدیریت جناب آقای مهندس سید ماشا الله سبحانی در سال 93 برای دومین بار به عنوان واحد صنعتی نمونه فارس انتخاب ،شد شایان ذکر است که در سال 1391 فولادبافت سبحان به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور شناخته شد.

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس وامام جمعه شيراز در جشن نکوداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران و معدنكاران نمونه فارس گفت: مسائلی در ابتدای انقلاب از سوی کسانی که به حرکت‌های سوسیالیستی دل بسته بودند مطرح شد که رسوبات آن هنوز هم در جامعه وجود دارد و گاهی توسط افراد و گروه‌های مختلف مطرح می‌شود.

نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز با بيان اينكه موانع سرمايه‌گذاري و توليد بارها مطرح شده است، به طرح راهكارهاي رفع اين موانع پرداخت و تاكيد كرد كه اين راهكارها براساس سال‌ها تجربه كسب شده است. 

دكتراحمدی در مراسم بزرگداشت صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان فارس اظهار داشت: گاه در این استان همه با هم تلاش می‌کنیم که سرمایه‌گذاری رونق یابد اما یک جا حرکتی انجام می‌شود که با توجه به حساس بودن حسگرهای سرمایه‌گذاران، آنها را تحریک کرده و منصرف می‌کند.

احمدي با تصريح اينكه هر مطلب راستي را هم نمي‌توان به‌صرف درست بودن به جامعه منتقل كرد، گفت: نبايد روضه مصيبت خواند و دل مردم را خالي كرد، امروز بيش از هرچيز نيازمند اميدواري و چاره‌انديشي براي مشكلات گذشته هستيم.

احمدي تصريح كرد: بحمدالله و علي‌رغم تمام مشكلات اعتباري تاكنون نه‌تنها هيچ پروژه و طرحي در فارس متوقف نشده، بلكه طرح‌هاي بزرگي از جمله فولاد و راه‌آهن و آزادراه و خط دوم آبرساني به شيراز و .. هم با صدها ميليارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

 استاندار فارس گفت: فعالان صنعت و معدن جزو صاحبان انديشه و فكر هستند، آنها مي‌توانند در خصوص راه‌كارهاي حل مشكلات هم‌انديشي كرده و حاصل انديشه‌ها را به ما و ديگر مديران منتقل كنند نه اينكه مدام در مقام مقايسه استان فارس و ساير استان‌ها برآيند.

گفتنی است این مراسم در شامگاه یکشنبه 12مرداد ماه در تالار احسان و با حضور دكتر احمدي  استاندار  فارس، آيت اله ايماني نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شیراز،  مهندس تاجگردون معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، دكتر قادري ، دكتر زارع ، دكتر صادقي ، مهندس ذوالانوار ،مهندس همتي  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسوولان استانی برگزار شد، از 67 صنعتگر، معدنچی ، پیشکسوت، همیار، استاد دانشگاه، خانواده شهدا، بانوان کارآفرین و دیگر فعالان این حوزه در استان قدردانی شد


تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان فارس 1393

تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان فارس 1393 , شرکت فولاد بافت سبحان, شرکت فولاد بافت, تولید خرپا, تولید فنس, تولید تیرچه, تولید مش, تولید فولاد بافت, تولید تیرچه, تولید بلوک, تولید خرپا, تولید مش, تولید فنس, تولید حصار, تولید حصارکشی, تولید نرده, تولید پرچین, تولید شبکه, تولید میلگردی, تولید میلگرد, تیرچه, بلوک, خرپا, مش, فنس, حصار, حصارکشی, نرده, پرچین, شبکه, میلگردی, میلگرد, fooladbaft

1393/06/08
تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان فارس 1393

اشتراک در خبرنامه

پست الکترونیک : تلفن همراه :


تولید باکس پالت فلزی

تولید کننده باکس پالت فلزی با قابلیت طبقه بندی و صرفه جویی در فضای انبار و سهولت در حمل و نقل استفاده می شود